torsdag 13 augusti 2009

fejans



just nu jobbar jag på kåren i skövde. man kan följa mina uppdåd på fejsbok. därfinns även två filmer med mig. jag har även 193 vänner och över 250 bilder på mitt underbara liv!

jag funderar på om jag har brutit armen, om den äär av eller om det bara är en stukning. jag har även haft en fästning. o sedan har jag blivit semster fet. jag msået nog hålla igen på sötsakerna. jag kan ju inte äta som en hel karl, även om jag är en... eller är jag... jag kanske är kvinna

nu e det snart helg d¨å tänkte jag grilla med homo studenter i götet, om man vill träffas då så kan vi stämma träff. jag kommer även fylla götes gator med klistermärken med mig på.

skall böraja lägga ut mina skisser här med. jag kör teorin inte en dag utan ett sträck.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar